Case Study bébé

O marce Bebe

O MARCE

BÉBÉ Concept to marka stworzona przez kobiety, dla kobiet, matek, dzieci i ich bliskich. Sklep internetowy to nie tylko miejsce z wyjątkowym asortymentem, ale też przestrzeń do poszukiwania odpowiedzi na temat rodzicielstwa i zrównoważonego rozwoju.

Na asortyment składają się naturalne, certyfikowane, precyzyjnie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, które można też nabyć w butiku stacjonarnym zlokalizowanym w Warszawie, przy ulicy Kłopot 4.

Sklep jest multibrandem, co sprawia, że Klienci znajdą w nim wszystko to, czego poszukiwać mogą rodzice dla siebie i swoich pociech.

Bebe

Cel działań

Głównym celem działań była migracja systemu z Shoplo na Shopify Plus. Jednym z kluczowych elementów, było również wdrożenie PIM Akeneo.
Całość oparta była na budowanej w trakcie projektu infrastrukturze sklepu. Zespół poprzez dedykowane, autorskie rozwiązania dostosował działania do pomysłów Klientek tak, by sklep spełnił oczekiwania najbardziej wymagających.
Dzięki wyjątkowej współpracy powstała przestrzeń wspierająca rozwój biznesu oraz odpowiadająca na potrzeby Klientów marki.

Cel działań

Co zrobiliśmy?

analiza przedwdrożeniowa

migracja na Shopify Plus

wdrożenie PIM Akeneo

konsultacje i stałe wsparcie wdrożeniowe

Cel działań

Zastosowane narzędzia i rozwiązania

Shopify plus
Akeneo
LIQUID
Javascript

Podsumowanie prac

Nowy sklep na platformie Shopify Plus znacząco wpłynął na rozwój biznesu Klientek.

Łatwość obsługi, dedykowane rozwiązania oraz dostępność supportu Shopify sprawiają, że sklep nie tylko jest przyjazny dla odwiedzających, ale wpływa na komfort zarządzania platformą przez same Właścicielki.

Dodatkowo poprzez wdrożenie PIM Akeneo prowadzenie sprzedaży tak dużej ilości produktów i brandów działa w sposób płynny i zautomatyzowany.

Skuteczny silnik i sprawdzone funkcjonalności obudowane zostały estetycznym designem. Efektem stał się sklep, w którym zarówno przedstawiciele marki, jak i jej Klienci mogą czuć się swobodnie i dokonywać zakupów zgodnych, ze swoimi oczekiwaniami.

Za Art Direction oraz UX i projekt graficzny projektu odpowiedzialna była Daga Podkrólewicz.

Klient o współpracy - zobacz nasze case study

Wypowiedź naszego Specjalisty

Stanęliśmy przed trudnym wyzwaniem zmigrowania sklepu w ciągu sześciu tygodni. Jednocześnie myśląc o nowych systemach, typu PIM Akeneo i migracji na nowy silnik Shopify. Zadanie to byłoby nierealne do wykonania, gdyby nie zespół, który bardzo mocno zaangażował się w ten projekt. Również bardzo istotna była współpraca z klientem, który wykazał się dużym zaangażowaniem, wsparciem i chęcią wdrożenia tego w tak krótkim czasie.

Piotr Znamirowski, Head of Business Analysis

Piotr Znamirowski, Head of Business Analysis

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o współpracy z nami - napisz lub zadzwoń!

Zapytaj nas